Meat & Nuts

 

 

Kemien taler sit eget tydlige sprog: 

 

En sukkerrig og stivelsesholdig morgenmad skaber en stigning i insulin, der også fungerer som fedtlagringshormon, og serotonin, der er et lykke- og belønningshormon.

 

En Meat & Nuts morgenmad indeholder derimod proteiner og fedtstoffer (i det her tilfælde omega 3), der skaber stigning i acethylcolin og dopamin, som er de signalstoffer, der påvirker handlekraft, initiativ, og gå på mod.

 

Din nye morgenmadsplan er enkel:

 

Spis magre proteinkilder, gerne økologiske, som kød, æg eller fisk, og tilsæt altid en håndfuld nødder til morgenmad hver dag. Det er det hele.

 

Derfor er der INTET rugbrød, hvidt brød, muesli, juice, marmelade, etc.

 

Nødderne kan være mandler, eller hassel-, para-, val- eller pecannødder, undtagen peanuts.

 

Dette sikrer en langsom og stabil påvirkning af dit blodsukker, modsat en hurtig og kortvarig.

 

En morgenmad, der hjælper med til en balanceret hjernekemi og er med til at holde dig frisk og koncentreret hele dagen.

 

Ved at træffe det bevidste valg at spise en Meat & Nuts morgenmad medvirker det til at bestemme dit kalorieindtag for resten af dagen. Pesoner der har fulgt Meet and Nuts i en periode har oplevet, at de får mere energi, er mæt i en længere periode efter morgenmaden, kan tænke klarere, samt naturligvis en mindre trang til sukker. 

Den anden gode positive sideeffekt, at Meat & Nuts morgenmaden sammen med din træning medvirker tab af fedt og opbygger muskelmasse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Læs mere om

Meat & Nuts morgenmaden

 

Charles Poliquin

- om Meat & Nuts Breakfast

- om videnskaben bag

- signalstof forklaring

 

 

 

 

 

Køb dine Poliquin produkter - HER

 

 

The End, (Rikke Feld)

 

 

Bioprofil v/Malene Bloch

CVR-nr. 34015295

 

 

Kontakt mig for at booke en tid eller yderligere oplysning om BioSignatur.

 

 

 

 

Bioprofil